Katie Astin

Niin kehityksen, kuin myös perinteiden puolesta.

Astin Katie

Katie Astin

20 v. kauppatieteiden ylioppilas, partiolainen

Naantali, Keskusta

Olen 20-vuotias naantalilainen, aktiivinen partiolainen ja ensimmäisen vuoden tietojärjestelmätieteen opiskelija Turun kauppakorkeakoulussa. Naantalissa minut yleensä näkee Cafe Akselissa puheenjohtamassa Naantalin Seudun Kokoomusnuorten kokousta tai pyörimässä Naantalin Sinisten kololla.

Katie

Naantali on kaupunkina todella lähellä sydäntäni ja koenkin olevani pitkän linjan naantalilainen. Siksi olen jo pidempään unelmoinut mahdollisuudesta työskennellä Naantalissa asuvien hyvinvoinnin puolesta päättäjätasolla. Tähän mennessä olen tehnyt tätä Naantalissa muun muassa meripartiolippukunta Naantalin Sinisissä lukuisissa tehtävissä sekä opiskelijatoiminnassa. Olenkin todella aktiivinen erilaisissa järjestöissä ja tunnettu siitä, että otettuani jonkin tehtävän vastaan, hoidan tämä tunnollisesti ja ajallaan.

Vapaa-ajallani, kun en opiskele tai osallistu johonkin kokoukseen, kokkaan äärimmäisen mielelläni ja uudenlaiset reseptit ovat aina tervetulleita. Lisäksi olen sen verran nykynuori, että pelaan mielelläni, lähinnä Assassin’s Creed sarjan pelejä, sillä niiden historiapainotteisuus on jo aina kiehtonut minua.

Persoonani puolesta minua on kuvailtu ihmisläheiseksi ja kansainväliseksi, järjestelmälliseksi sekä humoristiseksi. Innostun aina uusista projekteista ja minut tunnetaan siitä, että minulta löytyy aina kehitysideoita jo olemassaolevien toimintatapojen sekä konseptien kehittämiseen. Tätä haluaisin tehdä Naantalissa myös päättäjätasolla. Olen äärimmäisen kiinnostunut keskustelemaan ja kuulemaan uusistakin aiheista, joten tule ihmeessä nykäisemään hihasta tai laita viestiä!

Vaaliteemani

1. Mielenterveyspalvelut helposti lähestytäviksi

Kun apua tarvitaan, sen tulisi olla helposti saatavilla ja kaikki turhat kynnykset on ehdottomasti poistettava. Täten puhelinpalvelun rinnalle on kehitettävä myös sähköinen varausjärjestelmä.

2. Kielitaitoinen ja kansainvälinen Naantali

Mahdollisuuksia lukea kieliä pitkänä tulisi olla laajemmin, jotta voimme tarjota tuleville sukupolville mahdollisuuden rakentaa yhä kansainvälisempiä uria sekä tehdään tällä Naantalista yhä kansainvälisempi ja vetovoimaisempi kaupunki turismin näkökulmasta.

3. Laaja harrastustarjonta

Tulevaisuuden Naantalista löytyy laaja valikoima harrastusmahdollisuuksia. Nykyisiä yhdistyksiä tulee tukea toiminnassaan, mutta tämän lisäksi meidän tulee myös kannustaa uusien, poikkeavien harrastusten tuomista Naantaliin.

4. Kaikkien Naantali

Näen Naantalin turvallisena, viihtyisänä sekä rauhallisena kaupunkina ja toivon tämän myös jatkuvan pitkälle tulevaisuuteen.

KLIKKAA TÄSTÄ KOTISIVUILLENI