Hämäläinen Henrik

Henrik Hämäläinen

18 v. Opiskelija

Kirkkonummi, Veikkola

Olen 18-vuotias toisen vuoden lukiolainen veikkolasta ja toimin lukioni opiskelijakunnan hallituksessa sekä opiskelijaedustajana lukioni johtoryhmässä ja johtokunnassa. Minua on aina kiinnostanut oman kuntani asiat ja niihin vaikuttaminen. Vapaa-aikanani minut löytää useimmiten monenlaisten harrastusten parista tai luonnosta.

Lähdin mukaan kunnallisvaaliehdokkaaksi, koska olen aina ollut kiinnostunut ihmisten hyvinvoinnista ja yhteisten asioiden hoitamisesta. Olen mukana myös, koska haluan tuoda kunnanvaltuustossa erityisesti lasten, nuorten ja opiskelijoiden samoin kuin heidän vanhempiensa äänen kuuluville sekä pitää yksinhuoltajien ja pienyrittäjien puolia. Aktiivisena luontoihmisenä haluan myös varmistaa, että Kirkkonummen kaunis luonto pysyy ennallaan ja puntaroida eri mahdollisuuksia lähiluonnon, ympäristön ja järvien suojelemiseksi sekä kehittämiseksi.