Alisa Hyytiäinen

Alisa Hyytiäinen

20 v. Opiskelija, myyjä

Kotka

Olen 20-vuotias opiskelija ja myyjä Kotkasta. Toimin tällä hetkellä Kaakkois-Suomen kokoomusnuorten piirihallituksessa, Kokoomuksen Kotkan kunnallisjärjestön hallituksessa sekä ympäristölautakunnan varajäsenenä.

Alisa

Olen Alisa Hyytiäinen, 20-vuotias kuntavaaliehdokas Kotkasta. Olen viettänyt elämäni opiskelun, kilpaurheilun sekä lasten urheiluvalmentamisen parissa. Innostukseni vaikuttamiseen ja politiikkaan syttyi jo yläasteikäisenä. Olen ollut nyt muutaman vuoden ajan aktiivisesti mukana puolueen toiminnassa niin piiri- kuin paikallistasolla.

Minulle tärkeitä teemoja ovat luonnollisesti koulutus ja liikunta. Näiden lisäksi haluan olla mukana tekemässä työtä yrittäjyyden ja työnteon edellytysten parantamiseksi sekä Kotkan elinvoiman lisäämiseksi. Lue lisää kuntavaaliteemoistani ja ajatuksistani nettisivuiltani!