Kasurinen Riina

Riina Kasurinen

27 v. viestinnän asiantuntija, tradenomi (AMK)

Helsinki, Meilahti

Asun Meilahdessa ja työskentelen viestinnän asiantuntijana. Intohimonani on rakentaa kestävämpää tulevaisuutta ja kaupunkia meille kaikille.

Tulevaisuudessa Helsingin pitäisi olla vielä parempi paikka meille kaikille asua, tehdä töitä, opiskella, urheilla, liikkua lähiluonnossa, juhlia, istua iltaa terasseilla, rakastaa, aikuistua, oppia lähipäiväkodissa ja laadukkaassa peruskoulussa, vanheta, harrastaa kulttuuria ja toteuttaa itseään - ja ennen kaikkea elää oman näköistä elämää. Päätöksentekijänä olen pragmaattinen, perehdyn asioihin ja olen valmis myös tarkastelemaan mielipiteitäni uudelleen.

Viime kuntavaalien jälkeen, vuosina 2017–2021 olen edistänyt helsinkiläisten nuorten asioita Kulttuuri ja vapaa-aikalautakunnan nuorisojaostossa. Vapaalla harrastan kuntapolitiikan lisäksi ratsastusta, kuntonyrkkeilyä ja joogaa.

Riina

Helsinkiläinen viestinnän asiantuntija ja kokoomuslainen liiketalouden tradenomi. Koti Meilahdessa. Ehdolla kaupunginvaltuustoon. Intohimona rakentaa kestävämpää tulevaisuutta ja politiikkaa. Vaalikaudella 2017-2020 Helsingin nuorisojaoston jäsen.