Sulonen Rasmus

Rasmus Sulonen

25 v. Etsivä nuorisotyöntekijä, AMK-opiskelija

Inkoo

Olen 25-vuotias syntyperäinen Inkoolainen.

Koulutukseltani olen kokki sekä nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja. Tällä hetkellä toimin etsivänä nuorisotyöntekijänä Siuntiossa ja tuntiohjaajana Inkoossa. Opiskelen myös töideni ohella Sosionomiksi, Diakin ammattikorkeakoulussa.

Harrastuksiini kuuluu lenkkeily ja golf.

Kuntavaaleissa olen ehdolla nyt toista kertaa ja odotan tulevia vaaleja innolla. Olen toiminut Sivistys, ja hyvinvointilautakunnan varajäsenenä viimeiset neljä vuotta.

Olen kuntavaaleissa ehdolla, sillä haluan olla mukana kehittämässä kuntaamme palveluita ja toimintaa parempaan suuntaan. Inkoossa on tehty paljon hyviä asioita, mutta koen kuitenkin, että kehitettävää on esimerkiksi lasten– ja nuorten hyvinvoinnin tukemisessa sekä matalan kynnyksen palveluissa. Erityisesti nuorisopalveluiden toimintaa tulee kehittää toimivammaksi.

Kokoomus ja sen arvot sopivat minulle parhaiten ja olenkin innoissani siitä, että saan olla kyseisen puolueen ehdokas tulevissa kuntavaaleissa.